אולם תצוגה ששת הימים 8 בני ברק( מול קניון איילון)

כסאות מנהלים

כסא משרדי אורטופדי

כיסא משרדי מכונה גם כיסא מנהלים. אך מדובר בכיסא שהוא לא מיועד רק למנהלים דווקא או לעובדי משרדים. כסאות המנהלים נמצאים בשימוש גם עבור עובדים רגילים ואפילו עבור אנשים שמבצעים עבודות מחשב או עבודות משרד שונות מהבית.

הכיסא המשרדי הוא כיסא נוח יותר והוא מותאם במיוחד לאנשים שרוצים לשבת בצורה נוחה יותר מול המחשב או בעת למידה למבחנים.

יש היום מודעות גבוהה מאוד בכל מה שקשור להתאמת הכיסא המשרדי של העובד. זאת משום שכיסא שהוא לא מתאים לעובד הוא כיסא שלא ייתן את התמורה להשקעה בכיסא. הוא לא יהיה נוח, הוא לא יתאים לעבודה ויוביל לכאבי גב, כאבים בעורף וכן הלאה.

איך בוחרים כיסא משרדי אורטופדי ?

כאשר באים לבחור את הכיסא המשרדי יש לשים לפרמטרים הבאים.

הקימור של הכיסא – על משענת הכיסא אמורה להית בליטה שנועדה עבור החלק הקעור שבגב התחתון.

זהו האזור של חוליות המותניים. כיסא בלי השקע גורם להעמסת משקל על האזור הרגיש הזה של השקע בגב וזה עלול לגרום לנזקים בטווח הארוך או הקצר.

אפשרויות כיוונון של הכיסא – לכל אדם יש את הכוונון המתאים של הכיסא על פי הנוחות שלו. כדאי לבחור כיסא מתכוונן ולהתאים הן את המשענת והן את המושב בהתאם למצג הרצוי.

משענות הידיים אמורות אף הן להתאים לאדם שיעשה שימוש בכיסא.

נדנוד הכיסא – יש כיסאות בהן משענת הגב מתנדנדת קדימה ואחורה יחד עם כוונון הידיות. מדובר בפרמטר חשוב המעודד את זרימת ומונע את הקיבעון בעת הישיבה על הכיסא.

כיסא משרדי עם גלגלים – עבור מזכירות או כל העובדים האחרים שיושבים שעות ארוכות במהלך העבודה על הכיסא המשרדי, יש צורך בדרך כלל בכיסא שיהיה עם גלגלים על מנת שלא יהיה עליהם לקום בכל פעם בהם הם צריכים להוציא חפץ כלשהו מהארון המשרדי או מכוננית סמוכה.

למעשה יש תפקיד נוסף לגלגים והוא עידוד התזוזה במהלך שגרת העבודה.

הריפוד של הכיסא – הריפוד של כיסא המנהלים חייב להיות עם ריפוד קל ואוורירי שייתן את המענה גם בעת ישיבה ממושכת. יחד עם זאת אמור הריפוד לספוג את הזיעה על מנת שהעובד יוכל ליהנות מישיבה נוחה למשך כל שעות העבודה.

מסיבה זו חשוב לשים דגש על בחירה בכיסא מנהלים שיהיה עשוי עם בד ריפוד אוורירי שיעניק סירקולצית אוויר. זאת לעומת כיסאות המנהלים שעשויים מבדים אטומים כמו עור או פלסטיק שגורמים להזעה ולחוסר נוחות במהלך ישיבה ממושכת.

ריפוד עמיד – מעבר לחשיבות הרבה שבבחירת ריפוד נוח לשימוש, חשוב לזכור שריפוד הוא רכיב בכיסא שעשוי להיהרס עם הזמן. במקרה והוא לא יהיה איכותי מספיק, הרי שמהר מאוד יתגלו בו קרעים, הוא ישתפשף והוא ייהרס.

חשוב שהריפוד יהיה מחומרים עמידים על מנת שהכיסא יוכל להחזיק משך שנים ארוכות ולשמש היטב לאורך זמן.

יש אנשים שמעדיפים לרכוש כיסא מנהלים שהוא ללא ריפוד כמו כיסאות שעשויים מבד רשת שמתוח היטב. הכיסאות הללו הם נוחים מאוד והם בעלי מראה מהודר ויוקרתי במיוחד.

התאמה מושלמת של הכיסא

חשוב לדעת שכיסא הוא לא מוצר שבלוני ואי אפשר לקנות אותו עבור העובדים באופן גורף בלי לבצע התאמה של הכיסאות לכל אחד מהם.

כל אדם יש לו את מבנה הגוף הספציפי שלו, את הגובה שלו, את הרוחב שלו ואת הצרכים שלו מכיסא העבודה.

מסיבה זו חשוב לתת את הדעת על בחירה נכונה וחכמה של הכיסא מתוך התאמה מלאה שלו לאדם שאמור לאייש את הכיסא.

רק אם תתבצע ההתאמה הזו הרי שהכיסא אכן יעניק את המענה המושלם מכל הבחינות.

העובד לא יתקשה להתמיד במלאכתו גם אם מדובר יהיה בימי עבודה ארוכים במיוחד, הוא לא יסבול מכאבי גב, כאבים בצוואר וכאבים בעורף בעקבות העבודה ובאופן כללי יהיה לו נוח לבצע את המוטל עליו בלי שיהיה עליו לצאת להפסקות תכופות רק כדי לשחרר את השרירים התפוסים.

אז אם גם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם את התנאים הכי טובים לצורך ביצוע העבודה שלהם, השקיעו בכיסאות המשרדיים שלהם. זו אמנם השקעה לא קטנה אך היא בהחלט משתלמת. הן למען התחושה הטובה של העובדים והן למען הצלחת העסק.

צריך עזרה? תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי!

מסכים לקבל מידע והצעות שיווקיות מ fizzio בדוא"ל